Mindre treffsikkert?
Systemet er fullstendig verdilaust, akkurat slik fleire av læraplanene har vorte.
Løysninga er å innføre langt tydelegare krav til kunnskap i læreplanane, og meir straumlinjeforma vurderingspraksisar som reflekterer at målet er eit sams kunnskapsgrunnlag, både etter grunnskolen og etter studieførebuande på vidaregåande.
Poenget med eksamen har aldri vore at ein skal teste kor god ein er på langsiktig prosjektarbeid. Poenget har vore å måle kva ein har lært i faget. Om vera avhengig av ein språkmodell (eller internett) for å vise kva ein kan, er som at ein skulle vera avhengig av å ringe pappa på NTNU for å spørje om hjelp under eksamen for 30 år sidan. Er du avhengig av det, manglar du ganske enkelt dugleiken det er meininga du skulle ha tileigna deg.
Spør du meg skulle vi hatt mykje meir tradisjonell eksamen enn vi har i dag.
#skolepolitikk #norsktut #norskpolitikk #vurdering #eksamen #kunstigIntelligens
KI har gjort dagens vurderingssystem mindre treffsikkert







