Dit was drie maanden geleden. Nog voor de zomer gaat er een poging gedaan worden om het nieuwe #pas erdoor te drukken. Meer subsidie voor meer vervuiling zonder maatschappelijke tegenprestatie.

RE: https://bsky.app/profile/did:plc:rlf4jjrfxnar623dsjys7jb7/post/3mgmf32ffc22h
De #lto draait overuren om te spinnen hoe verschrikkelijk oneerlijk het is en hoe zielig boeren zijn. Boeren hebben het zeker niet makkelijk maar dat komt door hoe oneerlijk het is. Natuur levert gratis diensten, #veehouderij heeft een negatieve businesscase.