Der gikk Vipps i bøtta!

Appen har blitt mer og mer skrikete.
I går kveld var det krav om OK til nye betingelser igjen.
Ganske bestemt fikk jeg denne gang beskjed:
«OK eller forvinn!»
Det lå noe ekstra i lufta,
#KI
Jeg klikket heller på linken til de nye betingelsene.
Langt nede i en milelang tekst med utallige overskrifter fant jeg avsnittet om KI.
Det var ganske kort og greit om hva jeg kunne vente meg om jeg sa OK.
Ukontrollert #Random #Shit

Gå opp på Vipps-nettstedet for å si opp?
Hva med å bare slette Vipps-appen?

Det høres ut som en god plan,
sa banken min.
Kommer det noen kroner går de likevel inn på kontoen din.

Konklusjon: Norges støste bank #DNB er helt i lomma til #Apple.

#Bank #Norsktut #Allheimen