Hva er dette #AtB? Bonusordning med monopolpenger?

Istedenfor en løsning hvor enkeltbiletter blir billigere så får vi dette?

#Trondheim #samferdsel

@aslakr Ånei, seriøst? Er det dette de bruker tiden sin på? Vel, da kan jeg i det minst slette atb-appen