Hva er dette #AtB? Bonusordning med monopolpenger?

Istedenfor en løsning hvor enkeltbiletter blir billigere så får vi dette?

#Trondheim #samferdsel

@aslakr Ånei, seriøst? Er det dette de bruker tiden sin på? Vel, da kan jeg i det minst slette atb-appen
@aslakr Hva er galt med at prisen bare blir lavere etterhvert som man kjøper flere billetter i en 30-dagersperiode? Og så settes prisen for nye billetter til 0 når man totalt har betalt for et månedskort? Hvorfor skal de gjøre det så forbanna komplisert?
@aslakr Skal jeg ta bilen? Nei, jeg tar bussen, for da får jeg bonuspoeng.
... sa ingen noensinne.