Pregunta als profes de València: els ordinadors dels alumnes amb #LliureX porten/portaven també Windows i es podien engegar amb qualsevol dels dos sistemes?
@boss majoritàriament només lliurex. Potser ja alguns equips amb arranc dual pel "pacte" amb Microsoft de la conselleria...