Pregunta als profes de València: els ordinadors dels alumnes amb #LliureX porten/portaven també Windows i es podien engegar amb qualsevol dels dos sistemes?
@boss
Quan jo vaig fer les pràctiques del master (2019), no. Únicament lliurex, fins i tot als pc's sobretaula del centre.
Actualment, ni idea.
