https://www.nu.nl/opmerkelijk/6399510/nep-ambulancebroeder-slaat-opnieuw-toe-marathon-sneek-verliest-vergunning.html

De marathon van Sneek is de vergunning kwijtgeraakt, omdat het EHBO-plan is opgesteld door een veroordeelde nep-ambulancebroeder uit Groningen.

Nep-ambulancebroeder slaat opnieuw toe: marathon Sneek verliest vergunning

De marathon van Sneek is de vergunning kwijtgeraakt, omdat het EHBO-plan is opgesteld door een veroordeelde nep-ambulancebroeder uit Groningen. De organisatie wist niet dat de veroordeelde oplichter erbij betrokken was. Het is nog niet duidelijk of de marathon zaterdag door kan gaan.

NU