Nic3 ๐Ÿ‡ช๐Ÿ‡บ

@Nic3
81 Followers
143 Following
1.4K Posts
European Dutchy!
*Hardlopen (running), Politiek (politics), woont in Den Haag (living in The Hague), thrillers lezen.
App via #Signal. #GoMastodon

RE: https://social.overheid.nl/@BZKopensource/116770424383243538

"We want to thank the Dutch government who sponsored a significant part of this effort"

Geweldig om te zien dat Mastodon zoveel doorontwikkelt, en nog leuker om te zien dat het niet onopgemerkt voorbij gaat! ร‰n dat zelfs de overheid een dikke duit in het zakje doet!
Dank @BZKopensource

#MASTODON
#HAPPY

#mastodonvraag ik heb een OV vraagje!
Ik zou (buiten de spits) in Metro E (Den Haag/Pijnacker) de fiets mee willen nemen. Buiten de spits mag een compacte stadsfiets erin.
Maar - metro E is twee verdiepingen met de trap, hoog instappen te DH CS ( een rits aan trappen). Ik weet geen grote lift, is die er waar mn fiets in past? #denhaag @NS_Online

https://www.nu.nl/opmerkelijk/6399510/nep-ambulancebroeder-slaat-opnieuw-toe-marathon-sneek-verliest-vergunning.html

De marathon van Sneek is de vergunning kwijtgeraakt, omdat het EHBO-plan is opgesteld door een veroordeelde nep-ambulancebroeder uit Groningen.

Nep-ambulancebroeder slaat opnieuw toe: marathon Sneek verliest vergunning

De marathon van Sneek is de vergunning kwijtgeraakt, omdat het EHBO-plan is opgesteld door een veroordeelde nep-ambulancebroeder uit Groningen. De organisatie wist niet dat de veroordeelde oplichter erbij betrokken was. Het is nog niet duidelijk of de marathon zaterdag door kan gaan.

NU
Thousands of Russians are vacationing in Europe while Russian and Ukrainian soldiers are dying, #Putin Russia's war of aggression must not be tolerated/accepted, under this impression you cannot seek relaxation abroad and perhaps even be a supporter of this war..๐Ÿคท
^ Ik realiseer me dat dit een artikel is uit 2025, echter kwam het nu net in mijn Instagram timeline voorbij? Dus wellicht loopt het nog?
Weet @Greenchoice of een andere energieleverancier dit wellicht?
#energie #prijzen #betalen

Hebben meer lezers dit?

'Consumentenbond: Miljoenen Nederlanders hebben jarenlang te veel betaald voor energie
https://www.dagelijksestandaard.nl/binnenland/consumentenbond-miljoenen-nederlanders-hebben-jarenlang-te-veel-betaald-voor-energie '

Weet iemand van ons wat hier waar van is?

En, #durftevragen als ze zo goed weten dat ze te veel gerekend hebben, moet ik me dan ergens melden? En/of: waarom krijgen we dat niet 'gewoon' terug? Of verrekenen ze het? Ik zit bij @Greenchoice en begreep dat met een variabel contract je daar ook teveel betaald hebt.. .

#energie #prijzen

Consumentenbond: Miljoenen Nederlanders hebben jarenlang te veel betaald voor energie

Heb je de afgelopen vijf jaar een variabel energiecontract gehad (of heb je dat nog steeds)? Dan is het tijd om in actie te komen.

Dagelijksestandaard.nl

Books are ๐Ÿ“š ...

#bookstodon #Books

#Rusland breidt militaire aanwezigheid langs #NAVO-grens uit, 'niet voor de show'

https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/artikel/5612123/rusland-breidt-militaire-basissen-aan-europese-en-navo-grens-uit

Hรจ gezellig ๐Ÿฅบ

Rusland breidt militaire aanwezigheid langs NAVO-grens uit, 'niet voor de show'

Rusland breidt zijn militaire aanwezigheid in rap tempo uit langs de Europese grens, bij NAVO-landen zoals Finland en Noorwegen. Dat blijkt uit satellietbeelden. "Dit is een reden om ervoor te zorgen dat we daar harder aan onze verdediging werken", stelt Tim Sweijs, onderzoeksdirecteur bij het Den Haag Centrum voor Strategische Studies (HCSS).

RTL Nieuws
Nachttrein naar Wenen vanaf Amsterdam #fun! Dankjewel #NS en #OBB, werkt prima!
@NSInternational
Onweer in Den Haag, nog heel even