JA ESTÀ 😵💫
Quina muntanya russa d'amor, odi i desesperació el Banjo-Kazooie i Banjo-Tooie, es van fumar alguna cosa forta els devs
#gaming #videojocs #nintendo64
JA ESTÀ 😵💫
Quina muntanya russa d'amor, odi i desesperació el Banjo-Kazooie i Banjo-Tooie, es van fumar alguna cosa forta els devs
#gaming #videojocs #nintendo64
@vitiman Massa, he estat amb altres jocs però no dormia pensant que quedaven coses pendents i hi he anat tornant.
Avui dormiré en pau 🤣