Ik had een zeer prettige #mastomeet met @helma in het kader van #laptopRevive. En dat leverde, behalve twee laptops, nog een mogelijk ander initiatief op ook, eveneens in het kader van @LaptopRevive .
@josgeluk @LaptopRevive Echt superleuk om zo ook "live" kennis te maken. En dat geeft ook het fijne gevoel dat het "goed zit". Succes met de laptops, dat ze maar een goede nieuwe eigenaar mogen vinden. Top!
En voor het projectje/initiatief is het eerste zaadje ondertussen geplant. 🤩
#Armoede #LaptopRevive #Onderwijs #Mastomeet