Suuuk, hvor turen fra København til SDU dog er elendig i disse dage! Langt færre tog, ekstra stop på det såkaldte lyntog, begrænset kørsel på letbanen, proppet erstatningsbus i morges (og den holder så også væsentligt længere fra min destination på SDU end letbanen gør).
Jeg tog fra mit møde lidt i 13 og kan vente at være på Hovedbanen kl 16 - og så endnu en lille halv time hjem til Kastrup …
#dsb #togkaos
Jeg tog fra mit møde lidt i 13 og kan vente at være på Hovedbanen kl 16 - og så endnu en lille halv time hjem til Kastrup …
#dsb #togkaos