Suuuk, hvor turen fra København til SDU dog er elendig i disse dage! Langt færre tog, ekstra stop på det såkaldte lyntog, begrænset kørsel på letbanen, proppet erstatningsbus i morges (og den holder så også væsentligt længere fra min destination på SDU end letbanen gør).
Jeg tog fra mit møde lidt i 13 og kan vente at være på Hovedbanen kl 16 - og så endnu en lille halv time hjem til Kastrup …
#dsb #togkaos

@tanyakaroli
Ja. Det var en længere rejse, det bliver nok desværre ikke meget lettere igen før efter sommerferien.

Var det i det mindste relevant og spændende møde du var til?

@folfdk Ja, det var sådan set fint nok. Heldigvis går turen først til Odense igen til august, så jeg satser på at problemerne er løst længe inden da (og så har jeg ondt af alle dem der er tvunget til at tage frem og tilbage i mellemtiden).