Er zijn zo van die maandagen dat ik liefst gewoon terug in bed zou kruipen.
Vandaag is er zo eentje.

Een greep uit de mails en berichten:
- "kan ik niet vroeger een afspraak krijgen?"
Nee madam, ik pak nekeer een week verlof.

- "ja ik noteer afspraak op die dag" - ik had u gevraagd om HOE LAAT ge kon komen

- "hallo kunt ge me een afspraak geven om te helpen met (iets dat niks met mijn werk te maken heeft)?"

- antwoord van een professional met vragen die ik in mijn 1e mail al beantwoord

Enz

@EchteNachtraaf sommige mensen zouden baat hebben bij wat meer leesvaardigheid. Oef. Zet 'm op!
@mees @EchteNachtraaf dat vind ik ook, amai zeg, mensen kunnen niet meer lezen precies

@daisy_c @mees toegegeven, die ene vrouw die hulp vroeg met wat niets met m'n werk te maken heeft, kan effectief niet lezen of schrijven. Ik stuur haar voice-berichtjes via WhatsApp.

Dat zij het niet helemaal begrepen heeft wat ik wel en niet doe kan ik nog begrip voor opbrengen, ik denk dat ik voor haar "gewoon" een sociaal assistent ben.

Tis vooral van de professionals en mensen die het nog niet genoeg vinden dat we een gratis dienst zijn zonder wachtlijst waar ik soms puisten van krijg.

@daisy_c @mees al bij al viel het nog mee uiteindelijk. Zelfs mevrouw die vroeger een afspraak wou is geholpen, ze kan deze week nog bij een collega terecht.

Morgen nog één dagje voor mij en dan paar daagjes er tussenuit met wat zware metalen op de achtergrond.

@EchteNachtraaf oh je gaat naar Graspop, veel plezier ermee, en die werkdingen : gewoon niet te veel aan denken he

@EchteNachtraaf @daisy_c @mees
Geniet van Graspop!

En als een bepaalde wachtrij wat te lang duurt, dan hoop ik zó hard dat jij een beetje sneller naar voor kan. 😉