Er zijn zo van die maandagen dat ik liefst gewoon terug in bed zou kruipen.
Vandaag is er zo eentje.
Een greep uit de mails en berichten:
- "kan ik niet vroeger een afspraak krijgen?"
Nee madam, ik pak nekeer een week verlof.
- "ja ik noteer afspraak op die dag" - ik had u gevraagd om HOE LAAT ge kon komen
- "hallo kunt ge me een afspraak geven om te helpen met (iets dat niks met mijn werk te maken heeft)?"
- antwoord van een professional met vragen die ik in mijn 1e mail al beantwoord
Enz
