Sain Normalissa asiakaspalvelua omalla äidinkielelläni, suomalaisella viittomakielellä 🫶

#viittomakieli #signLanguage

@mustikkasoppa Loistavaa!
@jalwelagi @mustikkasoppa Kyky viestiä toisen kielellä on aina kohteliaisuutta: asia joka päättäjiltä unohtuu, kun kielivalikoimaa supistetaan ja ajatellaan rallienglannin riittävän kaikkeen.