Fòssils orals

"Pel maig cada dia un raig"
"Hasta el 40 de mayo no te quites el sayo"

#escalfamentglobal #enshanrobatlaprimavera

@jardidelesbruixes
Ha ha! Ben cert.
Jo, el "sayo", si de cas me'l vaig treient ja, eh?
@socjo @jardidelesbruixes jo havia sentit qualcú a sa ràdio dient una cosa com «fins el 50 d'abril, no te treguis el fil»
@socjo @jardidelesbruixes amb maig (en aquest sentit) només he trobat això
@cibersheep @socjo podem començar a dir "a 20 de maig de calor em desfaig"
@socjo altament recomanable, per desgràcia.