@jardidelesbruixes jo en tinc un de gravat al cap i clama al cel com de fals ha esdevingut amb la crisi climàtica: Octubre finit, mor la mosca i el mosquit. M’han xiulat mosquits a l’orella en ple desembre!
@octavibioy nosaltres a casa hem creat el terme "mosques de Nadal" per anomenar les mosques grosses i peludes que passen l'hivern borinejant per casa. Lamentable...