#vve wij hebben na jaren van besliutvorming, planvorming en contracten sluiten eindelijk de boel tot op 99% rond.

Een eigenaar vind het nu nodig om alles in twijfel te trekken omdat wij in 2023 (en een adviseur in 2024) niet tot achter de comma hebben voorzien dat rente zou kunnen oplopen.

Weer een lange uitleg met verantwoording dat dit toch echt de meest betaalbare van alle opties is richting alle eigenaars. Voor de 180e keer 😐

Nu eens aan de niet werkdag beginnen.

Buurman jaagt mij op de kast door te melden dat hij tegen gaat stemmen en nog wat buren gaat vragen dat ook te doen. De maandlasten zijn hem te hoog, maandlasten die al heel lang met een bandbreedte worden gecommuniceerd omdat je het pas zeker weet als het allemaal is besloten en vastgelegd.

Adem in, adem uit en vraag hem niet om te verhuizen.