Nyt pärähtää Keskiviikon konvehtikaksinkamppailun neljännesvälierät! Nyt aletaan erotella jyvät akanoista ja tänään vastakkain asettuu ikisuosikit Wiener Nougat ja Fazerin sininen. Kumpi laitetaan jatkoon? Äänestä klo 21 mennessä 1️⃣ Wiener Nougat 2️⃣ Fazerin sininen #KKKK
Vai onko nää sittenkin kahdeksanneksi välierät 🤔
Siis kahdeksannes*