Uskomatonta miten näin moni ihminen voi olla näin väärässä, mutta voiton vei selvällä enemmistöllä Da Capo (55-26) 😐

Ensi viikolla taas uudet mittelijät!

#KKKK

RE: https://bsky.app/profile/did:plc:42lglu67abatimda3qccpqdo/post/3mozamy5pos2e
Keskiviikon konvehtikaksinkamppailu on edennyt jo neljännesvälierien puoleen väliin. Tänään vastakkain viimeksi murskavoiton ottanut Da Capo ja Pandan Hasselpähkinä. Kumpi jatkoon - päätä klo 21 mennessä!

1️⃣ Fazer Da Capo
2️⃣ Panda Hasselpähkinä

#KKKK
No niin! Jos Fazerin tryffeli putoaminen harmittaa, niin nyt saat balsamia haavoihisi, sillä tämän kisan vei Pandan tryffeli äänin 41-33.

Ensi viikkoon! #KKKK

RE: https://bsky.app/profile/did:plc:42lglu67abatimda3qccpqdo/post/3mohnveokck2t


RE: https://bsky.app/profile/did:plc:42lglu67abatimda3qccpqdo/post/3mohnveokck2t
Keskiviikon konvehtikaksinkamppailussa tänään jatkopaikkaa hakee kaksi pandalaista! Kumpi näistä on enemmän sun mieleen? Äänestä klo 21 mennessä.

1️⃣ Suklaatryffeli
2️⃣ Toffeecreme

#KKKK
Ja näin lähti Julia jatkoon äänin 63-48. Zabaglione antoi hyvän vastuksen, mutta marmeladisuklaiden aatelinen vei silti voiton selvällä erolla. Jatketaan ensi viikolla! #KKKK

RE: https://bsky.app/profile/did:plc:42lglu67abatimda3qccpqdo/post/3mnvyyflkcc2q
Keskiviikon konvehtikaksinkamppailu ja tänään jatkopaikasta taistelevat Pandan Zabaglione ja Fazerin Julia. Päätä jatkoonmenijä tuttuun tapaan klo 21 mennessä! 1️⃣ Zabaglione 2️⃣ Julia #KKKK
Ja niinhän siinä taas kävi, että ensin näytti siltä, että Tryffeli vie tämän kisan, mutta lopulta kenttä kääntyi ja Pätkis pätkähti voittoon äänin 51-39. Ei muuta kuin ens viikkoon! #KKKK

RE: https://bsky.app/profile/did:plc:42lglu67abatimda3qccpqdo/post/3mneiqff36225
Keskiviikon konvehtikaksinkamppailu ja toinen neljännesvälierä! Kumpi me laitetaan tällä kertaa jatkoon taistelemaan Bluuskin suosikkikonvehdin tittelistä? Äänestä taas tuttuun tapaan klo 21 mennessä 1️⃣ Fazer Suklaatryffeli 2️⃣ Fazer Pätkis #KKKK
Ja ensimmäisenä puolivälieriin jatkaa Fazerin sininen! Äänet jakautuivat tällä kertaa 75-45. Ensi viikolla jatketaan! 🍬 #KKKK

RE: https://bsky.app/profile/did:plc:42lglu67abatimda3qccpqdo/post/3mmsqqhwxcs2z
Nyt pärähtää Keskiviikon konvehtikaksinkamppailun neljännesvälierät! Nyt aletaan erotella jyvät akanoista ja tänään vastakkain asettuu ikisuosikit Wiener Nougat ja Fazerin sininen. Kumpi laitetaan jatkoon? Äänestä klo 21 mennessä 1️⃣ Wiener Nougat 2️⃣ Fazerin sininen #KKKK