Dün bir danışanım, tartışınca susmanın fırtınayı dindirdiğini sandığını ama aslında araya duvar ördüğünü anlattı. Sessizlik bazen dinlenmek için nefes dursa da, içimizde birikenleri söylememek ilişkiyi yavaş yavaş soğutuyor. Mesele susmak değil, kırıp dökmeden "ben" diyebilmekte. Sizce küsmek bir çözüm mü yoksa kaçış mı?
🔗 https://doktorumol.com.tr/blog/esler-arasinda-sessiz-kalmak-mi-acik-konusmak-mi-daha-faydali
