No m'he oblidat d'això, eh?
Pel maig en @cibersheep tornarà a ser per aquí. A mi excepte el 23 crec que qualsevol dia em va bé, si voleu anam posant data.
PS: De moment ho pos en obert per si algun #mallorqui despistat no ho ha vist
No m'he oblidat d'això, eh?
Pel maig en @cibersheep tornarà a ser per aquí. A mi excepte el 23 crec que qualsevol dia em va bé, si voleu anam posant data.
PS: De moment ho pos en obert per si algun #mallorqui despistat no ho ha vist