No m'he oblidat d'això, eh?

Pel maig en @cibersheep tornarà a ser per aquí. A mi excepte el 23 crec que qualsevol dia em va bé, si voleu anam posant data.

@adanost @selmins

PS: De moment ho pos en obert per si algun #mallorqui despistat no ho ha vist

https://mastodont.cat/@Comely/116306346245174294

Idò jo, si puc trobar transport pagable podria els caps de setmana 23/24 o 30/31, que abans soc a les vinyes vianeses fent xarop de saüc 😛 @Comely @cibersheep @adanost @selmins
@PaulaPapaia No facis porqueries i fet un tour de Blaufrankisch i Grüner veltliner.
@Comely 🤣 Hi haurà moments per a tot 🍷🍾🪷