Vroeger was winkelen echt fijn, iets met aandacht en service enzo.
Nu moet je het zelf maar opvouwen, die kledingtags uitvogelen hoe dat eraf moet, en ik moet data geven. In plaats van niks, moet ik nu kiezen voor telefoonnummer of mail afgeven.
Vervelend Pull& Bear! Wordt helemaal chaggo in plaats van blij! @pull #pullandbear #geencassiere