Noen i Norge som har erfaring med /e/os på Fairphone 6 og apper som vipps, vy, nrk, klassekampen, organic maps? Er de i App Lounge, og funker faktisk? Noen andre, som ikke funker?
Noen i Norge som har erfaring med /e/os på Fairphone 6 og apper som vipps, vy, nrk, klassekampen, organic maps? Er de i App Lounge, og funker faktisk? Noen andre, som ikke funker?