Hei uudet Mastodon-ihmiset!
Näyttääkö pääfeedi tyhjältä tai tuleeko sisältöä turhan niukasti? Ei hätää!
Sellainen vinkki vitonen, et kandee laittaa häshtägit seurantaan ja ne tulevat suoraan feediin näkysälle. 
Hei uudet Mastodon-ihmiset!
Näyttääkö pääfeedi tyhjältä tai tuleeko sisältöä turhan niukasti? Ei hätää!
Sellainen vinkki vitonen, et kandee laittaa häshtägit seurantaan ja ne tulevat suoraan feediin näkysälle. 
@mustikkasoppa Juu, ja kannattaa myös itse käyttää niitä aihetunnisteita, jos on laiskemman, algoritmivetoisen somen puolella tapa päässyt inohtumaan 🙂
Hirrrmu hyvä muistutus. Ihmiset käyttäkää häsää! 