Vriendin ziek. Morgen dus niet naar het Singer in Laren.
En ploep! Gelijk vult mijn dag weer met mantelzorgtaken. ‘s Morgens administratie en ‘s middags hulp bij van alles en nog wat (en juist dat is niet mijn sterkste kant, zeg maar)

Vandaag moest ik tekenen voor een audit (ik snap het, maar het voelt als werkverschaffing en iedereen in de keten krijgt betaald, maar ik word niet voor de uren gecompenseerd)

#alzheimer #autisme #mantelzorg #bewindvoerder #mentor

@moniquevv

Oef, lastig dat een dag die ontspannen zou worden, extra inspanning werd 💜🪿🪿🪿

@flava ja hè. Maar intussen ook gezien dat er weer zon aan komt en een koffie/lunch afspraak bij het strand gemaakt. Met de regen die nu zachtjes op het raam tikt nu al zin in (en ik hou wel van regen, maar herfstzonnetje, strand en bijkletsen met een vriendin 😍)
@moniquevv zon op een frisse dag vind ik zo fijn. De zomerzon is te warm voor me.
@flava voor mij ook. Fijnste weer en moment van de dag vind ik ‘s morgens vroeg, blauwe lucht, opkomende zon en mist(flarden) met beetje meer of minder kou (gewoon dikkere jas aan enzo)