Vriendin ziek. Morgen dus niet naar het Singer in Laren.
En ploep! Gelijk vult mijn dag weer met mantelzorgtaken. βs Morgens administratie en βs middags hulp bij van alles en nog wat (en juist dat is niet mijn sterkste kant, zeg maar)
Vandaag moest ik tekenen voor een audit (ik snap het, maar het voelt als werkverschaffing en iedereen in de keten krijgt betaald, maar ik word niet voor de uren gecompenseerd)