De som vill ha en bro över Kvarken hittar ständigt nya argument. Just nu är det försvaret. Men en bro är väl väldigt sårbar? Om det verkligen är försörjning och militära transporter man bekymrar sig över, är det då inte bättre att rusta upp järnvägsnätet?
🤔
https://www.dn.se/sverige/finland-vill-bygga-bro-till-sverige-fantastiskt-om-det-blir-en-bro/