Jeg vet «fotball» ikke er det største her i #Allheimen, men prøver meg likevel:
Søker folk som er glad i #IKStart og omegn!
(Boosts for å nå disse settes pris på. 🙏🏻)
Jeg har laga noe så deilig gammaldags som et forum, for alle som er stuck med å heie på denne skakkjørte idrettsklubben. Les mer her: https://nettsida.no/t/soft-lansering-av-start-nettsida/73
Soft-lansering av Start-nettsida
Som mange har vært inne på, er det er en veldig spennende tid for klubben - med blanke ark. Men for å få full glede av disse, trengs det også fargestifter… Jeg har vært Start-supporter hele livet - men i de siste åra har jeg prøvd å “oppgradere” engasjementet mitt. Selv om det har vært fint, har det vært noen ting som har gjort dette litt vanskelig. Og hadde jeg ikke hatt en kollega som var inne i miljøet, hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle begynne. Denne opplevelsen, sammen med alt som har ...

