Jeg vet «fotball» ikke er det største her i #Allheimen, men prøver meg likevel:

Søker folk som er glad i #IKStart og omegn!
(Boosts for å nå disse settes pris på. 🙏🏻)

Jeg har laga noe så deilig gammaldags som et forum, for alle som er stuck med å heie på denne skakkjørte idrettsklubben. Les mer her: https://nettsida.no/t/soft-lansering-av-start-nettsida/73

#NorskTut #Discourse #Ballheimen

Soft-lansering av Start-nettsida

Som mange har vært inne på, er det er en veldig spennende tid for klubben - med blanke ark. Men for å få full glede av disse, trengs det også fargestifter… Jeg har vært Start-supporter hele livet - men i de siste åra har jeg prøvd å “oppgradere” engasjementet mitt. Selv om det har vært fint, har det vært noen ting som har gjort dette litt vanskelig. Og hadde jeg ikke hatt en kollega som var inne i miljøet, hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle begynne. Denne opplevelsen, sammen med alt som har ...

Start-nettsida
@havn har delt på Norsk Fotball-discorden 👍

@geir Konge - takk! 😀

Har også tenkt at det hadde vært gøy å inspirere andre klubber til å ville ta i bruk åpne plattformer igjen. 🙂

Edit: Send meg gjerne lenke til den Discorden, forresten!

Join the Norsk Fotball Discord Server!

Serveren om fotball på norsk som sterkt fordømmes av NFF, Norsk Språkråd og Indre Østfolds Himbrenningslaug. | 394 members

Discord
@havn Kult! Jeg er ikke mer Start-supporter enn at det er den lokale klubben min. Har aldri helt fått tak i "sjela" til Start! Men støtter initiativet 🎉🎉
@havn @cmyrland Skal bli med. Har fulgt #IKStart siden ‘76…

@fgraver @cmyrland
Herlig. 🙌🏻

Heia Start!

@fgraver
Vi må få i gang diskusjonen der inne, så det er bare å svare meg! 😅

Si ifra om det er noe du lurer på!

@havn Takk :) Jeg blir nok ikke blant de mest aktive — følger ikke lokale medier eller Start-skribenter tett nok til å ha så mye vettugt å si.