@RolfBly @JeanMarcvanTol ik zie dat de petitie al meer dan een jaar loopt. Hoe staat het nu met het hoogveen?
Ik heb ook getekend en geboost. Naast alle andere redenen is hoogveen een van de meest effectieve manieren om CO2 uit de atmosfeer te halen. Per hectare veel effectiever dan bos. En dat is heel hard nodig.
#petitie #hoogveen #soest #co2
Ik heb ook getekend en geboost. Naast alle andere redenen is hoogveen een van de meest effectieve manieren om CO2 uit de atmosfeer te halen. Per hectare veel effectiever dan bos. En dat is heel hard nodig.
#petitie #hoogveen #soest #co2