F&S hebben de Top 2000 aan staan (NRC, do. 29-12-22)
@foksuk En de lieden die Queen stemmen dan ook maar gewoon dood graag.
@foksuk @jasha Ja, zet dan ook gewoon de #snob2000 aan op Pinguin Radio! Daar heb je wel goede muziek!

@foksuk

Eers de volgers van Elvis Presley naar de hemel.

@foksuk Dan moeten er wel héél erg veel tegelijk doodgaan. Nog meer wachttijden bij #crematoria. En het is daar al zo druk naar ‘t schijnt. Misschien kunnen jongeren zorgen dat er wat betere eigentijdse muziek in aanmerking komt voor de #Top200AGoGo

@foksuk Alt text: Fokke & Sukke zien er gefrustreerd uit.
"KUNNEN DIE MENSEN DIE OP PINK FLOYD, LED ZEPPELIN EN DEEP PURPLE STEMMEN"

"EINDELIJK EENS GEWOON DOOD GAAN?!"