Rehellisesti vähän yllättynyt että tämä oli suomennettu, kun yleensä sarjakuva jonka takana ei ole julkaisutraditiota* ovat olleet vähintäänkin erihyviä, ellei erinomaisia.
Tämä oli enemmänkin teknisesti ok. Sellainen josta voi sanoa että "juonessa ei ollut virheitä", "kuvitus oli ihan ok", "väritys ei pettänyt". Antaisin kolme tähteä.
_
* Asterix, Lucky Luke jne.
#tähtijärjestelmä #sarjakuva #zoomteufel #zumteufel #arvostelu
