När jag kom hem igår, låg ett brev på golvet innanför dörren. Instinktivt tänkte jag förmodligen dåliga nyheter, för det är ju det oftast när vita fönsterkuvert dimper ner. Tyvärr var det så också denna gång, om att jag har ett REK från för mig okänd begravningsbyrå att hämta ut. Nu är det strax lunch och känner oron växa då jag ska hämta ut. #usch