Eg har begått ei meiningsytring (!). https://agendamagasin.no/debatt/noysemd-er-eit-politisk-sporsmal/
#sufficiency #tilstrekkelighet #okonomi #norsktut
Kvifor held vi fram med å prøve å stogge overforbruket av ressursar ved å appellere til individuell nøysemd, når det finst så mange politiske verktøy vi kunne ha teke i bruk?