Nøysemd er eit politisk spørsmål

Kvifor held vi fram med å prøve å stogge overforbruket av ressursar ved å appellere til individuell nøysemd, når det finst så mange politiske verktøy vi kunne ha teke i bruk?

Agenda Magasin