Käsi ylös kuka on yllättynyt siitä, että Maikkarin Grillimestarit on pelkkä ylipitkä tuotemainos. Ovatko nuo laillisia? Siis sillä merkityksellä, että mainosta ei ei tarvitse ilmoittaa mainokseksi, vaan sen väitetään olevan sisältöä. Vai riittääkö, että jossain mainitaan muurahaisenpaskan kokoisella fontilla, että saattaa sisältää tuotesijoittelua?