▸ LO-toppen Susanna Gideonsson lämnar sin post, rapporterar DN. – Den enkla anledningen är att 2023 var ett riktigt…
LO-toppen Susanna Gideonsson lämnar sin post, rapporterar DN. – Den enkla anledningen är att 2023 var ett riktigt skitår på det personliga planet, säger hon ti#lo #landsorganisationen #susannagideonsson
LO:s ordförande Susanna Gideonsson avgår: Ett skitår