Zo lief. Ik hoor net dat een vriendje van Mayim tijdens de lunch eerst op haar wachtte en toen pas zelf ging ‘eten’. #sondevoeding #meedoen #kleingeluk
Heb net dus weer een halfuurtje met hem gezeten om hem weer rustig en in slaap te krijgen. Ook al heeft ie nog niet genoeg binnen gekregen ik heb de sondevoeding afgekoppeld. Dan morgen maar weer iets meer overdag geven om zo weer op het juiste niveau te komen.. #lastig #zorgenkind #sondevoeding
Zo, de sonde zit weer bij ons zoontje altijd een vervelend en zielig gedoe. Hij vond het uiteraard maar niets maar het moet wel om eten doet nagenoeg niet. Hopelijk blijft de sonde zitten en gaat ie niet weer spugen zoals gisteren #fingerscrossed #sondevoeding
Daar zitten we weer. Helaas werd dit mannetje weer wakker. Vermoedelijk door de sonde voeding. We zien het de laatste tijd veel. Gelukkig volgende maand weer een afspraak met het ziekenhuis om te kijken waardoor dit komt. #sondevoeding
Dit is echt vervelend. Noah, onze kleine man van 16maanden valt dus extreem slecht in slaap. Hij krijgt alleen wel sonde voeding die savonds op een langzame stand moet inlopen. Voorheen haalde we hem uit bed als hij weer eens niet wou slapen. Zodat de sonde voeding in ieder geval wat sneller kon en wij sneller naar bed konden. Hij krijgt nu namelijk 230ml met een snelheid van 70 p/uur terwijl als hij beneden zit dit op 300 p/uur door dat hij dan zit ipv ligt.


Any way, dat werkt niet om daardoor wou die natuurlijk elke avond naar beneden. Maar hoe het nu is, is ook niet bele beter om nu zit 1 van kan vast op zijn kamer om te voorkomen dat hij aan die sonde gaat kopen trekken
🙁 #sondevoeding #baby #lastig #opvoeden #watnu
Opgeruimd, de kids slapen al even en de #sondevoeding staat al weer sinds 20:00 bij de kleinste. Nu even op de bank zitten. Vrouwlief wacht dit keer tot de sondevoeding van de jongste klaar is (half 12). Dan kan ik vroeg naar bed om morgen wordt een vermoeiende met een afspraak bij de #GGZ voor praten over onze jongste zoontje. Fijne avond!
Gooooeedemorgen! Goed geslapen vannacht 😊. Nu met de kids in de woonkamer de jongste krijgt #sondevoeding nu en ons dochtertje zit lekker te spelen. Vanmiddag richting Alkmaar om daar de oudste bij opa en oma op te halen 😁 #zaterdag
Zo de kids liggen op bed. Het gesprek met de diëtist over Noah zijn gewicht viel mee. Waar wij al heel gespannen waren liet de diëtist weten dat ze er niet zo van schrok. Gezien dat ie een paar weekjes wat ziekjes is geweest en hij nu druk bezig is met lopen kon het haast niet anders dan dat ie wat zou gaan afvallen.

Omdat hij momenteel (ook vandaag weer!!) Zo goed avond eet willen we dat uiteraard niet in de weg zitten met de sonde voeding. Daarom is nu alleen de avond opgehoogd maar de rest niet zodat daarmee hopelijk zijn eetlust niet wordt verpest.

Over 4 weekjes gaan we weer wegen en meten en dan zullen we zien of hij goed is gegroeid de afgelopen tijd en of het dus de goede kant op gaat of niet
😊. #sondevoeding #eetstornis #nietwilleneten #dreumes #afwachten
Helaas hoe veel we ook hadden gehoopt Noah is toch afgevallen. Niet veel, maar 200g maar er zit sinds juni nu wel een trent in helaas 😔. #sondevoeding
Ondertussen terwijl de sonde voeding van de dreumes loopt luister ik de #podcast gereden twijfel. Klinkt gelijk interessant! #sondevoeding