RE: https://nileane.fr/@nileane/116793584285827655

Il a de bonnes idées ce mec. Vite, que quelqu’un le nomme ministre de l’Éducation nationale !

#sarcasme

@martinus 50% hé. Maar noem ze niet racistisch he zeg #sarcasme

Zo lang er door de stroomleveranciers voldoende winst wordt gemaakt is er niets aan de hand, toch?

Buiten dat is elektriciteit voor burgers en bedrijven natuurlijk gewoon hun eigen verantwoordelijkheid. We zijn een land van hele verstandige mensen, dus dat kunnen we samen prima oplossen.

Stem VVD! #sarcasme

https://www.volkskrant.nl/economie/hoogspanningsbeheerder-tennet-stroomvoorziening-in-nederland-dreigt-razendsnel-in-de-knel-te-komen~b2cdd557/

Hoogspanningsbeheerder Tennet: stroomvoorziening in Nederland dreigt razendsnel in de knel te komen

De Nederlandse stroomvoorziening raakt steeds sneller in de knel. In het slechtste geval dreigen er al in 2028 elektriciteitstekorten te ontstaan. Vanaf 2030 wordt de situatie rond de leveringszekerheid sowieso nijpend. Tennet roept daarom op tot snelle actie.

de Volkskrant
#sarcasme je me demande si le nouveau directeur du CNRS va oser promouvoir la mobilité géographique.
Rapport de l’observatoire des inégalités : 5 millions de riche en France... et vous et vous et vous ?

Selon le Rapport sur les riches en France 2026 de l’Observatoire des inégalités publié ce mardi 2 juin, les riches représentent 7,5 % de la population, soit 4,8 millions de personnes. Un chiffre qui relance le débat sur la contribution fiscale de la population aisée.

France Inter

vosaltres no sou negres...
...vosaltres sou curts de gambals❗❗❗

Alphonse Arcelín, t'agrairíem que reclamessis la devolució dels "negres de VO卐" tal com vas fer amb el "negre de Banyoles"❗❗❗

#V̶O̶X̶
#VO卐
#antifeixista
#humornegre
#antifeixisme
#BELLACIAO
#noapteperafatxes
#noapteperafeixistes
#noapteperapellfinetes

#ironia
#sarcasme
#ironiasarcasme
#algúhohaviadedir

Premier chapitre terminé et comment dire « ça a beaucoup changé le club des 5 »
#sarcasme 

Ik begin me af te vragen of het beleid om de vrije markt op onze energie infrastructuur los te laten wel zo verstandig was. Het lijkt wel alsof daar toch wat negatieve consequenties aan verbonden zijn. Stem VVD! #sarcasme

https://youtu.be/zL3Qet92DWQ?is=BDdgm3RAHBDnaE94

Bouw van 25.000 tot 30.000 woningen vertraagd door file op stroomnet

YouTube
Toch mooi hoe Antwerpen en NMBS de daklozen onderdak, psychologische begeleiding en andere hulp gaan aanbieden.
Het N-VA-bestuur zou toch nooit zo openlijk een hardvochtig beleid durven voeren zonder andere zorgmaatregelen in te voeren? Toch?
#sarcasme
https://www.gva.be/atv/binnenkort-komen-er-kabels-aan-vensterbanken-antwerpen-centraal-vijandige-architectuur-om-daklozen-te-verjagen/151875094.html
@touaregtweet Nooit meer is nu, is ook antisemitisme, oké. #sarcasme