0 reflectie in ons mooie maandblad d'n Hadeejer.
"Voetbal is gewoon leuk."
#HaDeejer #HeeswijkDinther #os1936
"Voetbal is gewoon leuk."
#HaDeejer #HeeswijkDinther #os1936
RE: https://todon.eu/@regendans/116810552053795460
😡
"Zo ver gaat het hier niet komen".
Aldus mensen die schaamteloos #os1936 kijken en stemmen op partijen die vrienden willen blijven met fascistisch Amerika.
RE: https://mastodon.social/@renevankeulen/116804363194601572
En Nederland is daar lekker voetballen. #OS1936