0 reflectie in ons mooie maandblad d'n Hadeejer.
"Voetbal is gewoon leuk."
#HaDeejer #HeeswijkDinther #os1936

RE: https://todon.eu/@regendans/116810552053795460

😡
"Zo ver gaat het hier niet komen".
Aldus mensen die schaamteloos #os1936 kijken en stemmen op partijen die vrienden willen blijven met fascistisch Amerika.

RE: https://mastodon.social/@renevankeulen/116804363194601572

En Nederland is daar lekker voetballen. #OS1936

Juichen alsof het niet de olympische spelen van 1936 zijn.
#os1936
Hoorde gisteren dat dj's van #3fm in Amerika aanwezig zijn om radiouitzendingen te maken van de Olympische Spelen van 1936.
Er zijn geen grenzen meer.
#OS1936
Ik zie nu dat #Paradiso ook wedstrijden uitzendt van de Olympische Spelen van 1936. Diepe zucht.
#OS1936 #WK2026