#mastodonvraag ik heb een OV vraagje!
Ik zou (buiten de spits) in Metro E (Den Haag/Pijnacker) de fiets mee willen nemen. Buiten de spits mag een compacte stadsfiets erin.
Maar - metro E is twee verdiepingen met de trap, hoog instappen te DH CS ( een rits aan trappen). Ik weet geen grote lift, is die er waar mn fiets in past? #denhaag @NS_Online
Kun je filters ook in een Mastodon-app instellen of alleen op desktop? In Tusky kan ik het niet vinden. #mastodonvraag