#integraatio #inkluusio
Koulutusleikkaukset samaan aikaan peruskoulun integroinnin ja inkluusion kanssa, on ollut vakava, kamala virhe.
Lapset voivat olla toisilleen julmia.
He ovat sitä kotona sisarkateina, heissä on kromosomeissa primitiiviset puolensa. Lapset ovaavat mielistellä aikuisia, olla kaksinaamaisia, kiusaavat kun autoriteetit eivät näe.
Jo päiväkodissa nykyään sattuu ja tapahtuu. Taaperot purevat vauvoja yms kamalaa.
On lapsia joilla ei ehkä kotona ole sisaruksia ja saavat kaiken huomion poispilattuina. Rikkaanlapsen suyndroomaa, helikopterivanhemmuutta, tai sekopää koteja joissa käytetään valtavasti päihteitä ja huumeita eikä aikuisillakan ole mitään holttia. Käytösmallit opitaan kotoa. Isä hakkaa äitiä, lapset kiusaa toisiaan jne..
Samaan aikaan kun väestö on ikääntynyt, kun vanhustenhoiva on niellyt yhä enemmän rahaa, kun samaan aikaan on tapahtunut maailmanpolitiikassa, olisi pitänyt jarrutella ettei mene lapset pesuveden mukana.
Menivät!
Toki oli -90-luvun lama ja sen jälkeen 2003 kansa äänestänyt yhtä poikkeusta lukuunottamatta valtaan konservatiivit.
He ovat vastuussa!
He ovat leikanneet.
Koulupudokkaat ovat äänestäneet valtaan ne ketkä kannattavat huutolaisyhteiskuntaa.
Hajoita&Hallitse!
Kaaos-sovinismia. Ei siinä ikinä mitään logiikkaa ole. Tunteella ja nyrkit ojossa.
Ja sovinistinen internet, sovinistisome kouluttamassa ylilaudalla pikkusovinisteja vihamaan tyttöjä. Siellä sallitaan huorittelu, ihan kaikki. On paljastunut että kouluttajina siellä jopa putinin trolleja.
https://peda.net/rauma/tjeth/k%C3%A4sitteit%C3%A4/iji/ijil