Mirar de mostrar una estelada o cantar l’himne del Principat de Catalunya deu ser una cosa terrible per haver de fer això. Total, serà que per la tele no s’han cansat de mostrar banderes espanyoles amb tota la simbologia posible!

Doncs que haguessin portat cantaires per cantar l’himne espanyol !!!

#cantaires #papa #sagradafamilia #catalunya

https://www.vilaweb.cat/noticies/grande-marlaska-cantaires-sagrada-familia-mossos-policia-espanyola/

Grande-Marlaska justifica l’expulsió dels cantaires de la Sagrada Família i felicita els Mossos i la policia espanyola

El ministre d’Interior espanyol, Fernando Grande-Marlaska, ha justificat l’expulsió dels centenars de cantaires que participaven en l’acte del papa Lleó XIV a la Sagrada Família i ha felicitat els Mossos d’Esquadra i la policia espanyola per l’operació. En una compareixença al congrés espanyol, ha dit que l’actuació es va fer per motius de seguretat i […]

VilaWeb