A LA VAGA · Dilluns 22 de juny · 11:30 h

Aquest dilluns sortim al carrer. Vaga i concentració per una compensació justa, per un conveni just i per una mesa de negociació.

Concentracions:
· Bilbao: Gran Via 12
· Madrid: Paseo de Recoletos 10
· Barcelona: Antoni Maura 6

Acudeix-hi i fes-ho córrer. Com més serem, més pesarem.

#TechiesEnLluita #CGT #BBVATechnology
t.me/cgtenbbvatech