Ik geef een introductie over #OpenStreetMap in #Nerdlab op 2 juli
Om 18u samen eten (voor eten: inschrijven verplicht)
Om 19u introductie
Rond 20u gaan we rondwandelen en wat in de buurt karteren, uiteraard met #MapComplete
Alle info en inschrijven via https://nerdlab.be/agenda/introlab-openstreetmap-pieter



