MÀ tiedÀn mikÀ on maailman paras bÀndi ja voin kertoo et ne on #MamaLonghorn ja #DrugStoreRaid.

Maailmassa, jossa jengille tarinaks riittÀÀ 15 sekunnin TikTok ei varmaan menestystÀ kannata hakea 10 minuutin biisien maalailulla. Varsinkin kun progen ja afrobeatin sekoitus ei varmasti ole kenellekkÀÀn tuttu.

TÀnÀÀnkin Mama Longhornin saamat aplodit oli aluks tosi vaisuja. Niin vaan kova työ kannatti niinku se on tÀn bÀndin kohdalla ollu aina.70-luvulla tÀtÀ olis ymmÀrrettty paljon paremmin. Mut todella hieno bÀndi ihan omalla polullaan.

#DashingWaves tanssitti meitÀ upeasti ja olis itsekseen ollu jo tuplasti 12 euron lippujen arvonen. Upee bÀndi ja kun se klikkaa, niin se vaan klikkaa. You know when it will.

#Panssarijuna taas. Aina hauska, aina juureva, aina iskevÀ. Hieno bÀndi.

NÀmÀ kaikki 12 euroa. Ja sit jengi maksaa 200 euroa tai jotain jostain Coldplaysta, jonka nÀkee 100 metrin pÀÀstÀ. EivÀt tosiaan taida tietÀÀ paremmasta.

#Livemusa. 💖 Support your local band.

#KuudesLinja #WallunMusaVinkit #MusaDontti #WallunKeikat