#NoSeNhaParlatProu programa de #2Cat presentat per Laura Rosell. Quin gaudi. Tranquil, interessant. També m’agrada molt #Iaraquè? presentat per Silvia Abril. #comedia #recomanacions
He posat la #2cat i trobo a Pau Garcia-Milà en una conversa sobre la IA com a expert dient lo bona que és i ens dona resultats que ens protegeix la nostra salut.
Que li preguntin a aquells que van perdre la vida seguint les seves instruccions.