#17Juny
Avui, quarta conferència del cicle "Explorar el món amb #dades: com aplicar el #mètodecientífic per a aprendre a l'aula" a càrrec de #LourdesAlonso: " #Dades oficials com a recurs didàctic: #INE, #IDESCAT i altres fonts"
#TreballsdeRecerca
Organitzat per #UPC
@[email protected]

Anunci de l'estrena
a Barcelona
el 17 de juny de 1994 de
CLÍNICAMENT MORTA (1992), abans de la seva traducció al català
via @LafondLa52872

#17juny
#ClínicamentMorta
#Braindead

Un 17 de juny
naixia al Trastevere, Roma
en Lucio Fulci (1927-1996).

Conegut com el poeta del macabre.

ZOMBI 2 (1979), E TU VIVRAI NEL TERRORE! L'ALDILÀ (1981), QUELLA VILLA ACCANTO AL CIMITERO (1981) estan entre els seus films més reconeguts.

#17juny

Un 17 de juny s'estrenava L'EXORCISTA 2: L'HERETGE (1977) d'en John Boorman.

Una seqüela feta a correcuita i gens reeixida.

#17juny
#Exorcista
#TheExorcist

Un 17 de juny naixia al Trastevere, Roma en Lucio Fulci (1927-1996).

Conegut com el poeta del macabre.

#17juny #LucioFulci

Concentració en suport a la vaga indefinida a la Residència Pública Joan XXIII de Cerdanyola.

#17juny #cerdanyoladelvallès

@CNT_Cornella
@CGTdelfos
@CGTClinic

Trobada de blocs en lluita
#Barcelona #PobleSec #17Juny

⚫ LA INDEPENDÈNCIA ÉS L'ÚNIC CAMÍ

Divendres #17juny a @interiorcat

👉🏼 L'HC @quimforn és ostatge de l'estat espanyol per 1.324è dia
👉🏼 Tenim 3.300 #represaliades, #exiliades, #imputades...

DIA DE DOL PER LA MORT DEL NOSTRE COMPANY BOMBER
https://nitter.cattube.org/adic_int/status/1405739371303555076#m

2021-06-18 04:09:18

ADIC INTERIOR (@adic_int)

⚫ LA INDEPENDÈNCIA ÉS L'ÚNIC CAMÍ Divendres #17juny a @interiorcat 👉🏼 L'HC @quimforn és ostatge de l'estat espanyol per 1.324è dia 👉🏼 Tenim 3.300 #represaliades, #exiliades, #imputades... DIA DE DOL PER LA MORT DEL NOSTRE COMPANY BOMBER

⚫ LA INDEPENDÈNCIA ÉS L'ÚNIC CAMÍ

Bon dijous #17juny des d'@interiorcat

👉🏼 L'HC @quimforn és ostatge de l'estat espanyol per 1.323è dia
👉🏼 Tenim 3.300 #represaliades
👉🏼 Presos, imputats, exiliats...

Ens mereixem la #Independència? Ja fem prou?
https://nitter.cattube.org/adic_int/status/1405378265251037184#m

2021-06-17 04:14:23

ADIC INTERIOR (@adic_int)

⚫ LA INDEPENDÈNCIA ÉS L'ÚNIC CAMÍ Bon dijous #17juny des d'@interiorcat 👉🏼 L'HC @quimforn és ostatge de l'estat espanyol per 1.323è dia 👉🏼 Tenim 3.300 #represaliades 👉🏼 Presos, imputats, exiliats... Ens mereixem la #Independència? Ja fem prou?