Ahir es van complir 13anys de la defensa de la meva tesi: Anàlisi del procés de realització i tutorització dels #Treballsd'investigació #TreballsdeRecerca a #Secundària i el continuo defensant i farcint de nous recursos, fent la formació q se'm demana
recercaasecundaria.wordpress.com/2023/06/15/a...
Analisi del procés de realitza...
Analisi del procés de realitza...

Analisi del procés de realització i tutorització dels treballs d’investigació a Secundària : Propostes didàctiques per millorar la competència en recerca de l’alumnat…. Ja han passat 10 anys de la defensa de la meva tesis, i des d’aleshores, què?
En una entrada anterior indicava el moment en que vaig dipositar la meva tesis, el que va suposar la decisió i el fet de voler continuar malgrat totes les dificultats personals i les de la pròpia t…









