sayın arkadaşlarım işte size 100 puanlık bir soru! benim Tw hesabım bi kaç gün önce bir başkasının eline geçti(çalındı). hesap ilk günlerde hareket gördü. bi kaç tw silindi bi kaç arkadaşıma cevap vermişler falan ama şimdi hiçbir hareket yok. öylece duruyor hesabım orada. geri alabilmek için bildiğiniz bir yol var mı? ya da neler yapabilirim? yardımcı olursanız çok sevinirim😕